Monday, October 20, 2008

open house


last weekends asyik g open house je..sehari 2 bijik umah..save bajet la, lunch & dinner kat umah orang..paling best g umah wawa la,sedap gile lontong,pandai mak wawa buat..tapi mase nak g umah amir tersesat la pulak..sume sebab mamat sekor tu la,bajet nak konvoi tapi tinggalkan sume orang..isk tak puas ati btol..pape pon memang best g open house..

2 comments:

tUrtLe said...

ngaha~sian shanaz dok naek minyak gler time drive 2..hehe..apepun aku sujuyg open haus wawa yg pling besh sbb kite2 je yg ade..haha..makanan sume pn besh~rendang ayam pling besh...yuhuhuuu

syu said...

tul2 sian shanaz tapi dpt gak shnaz mkn nasi bukhara kegemarannya kemudian so sjuk skit ati tu...aniway ak pun stuju sgt open house kat umah wawa besh smua makanan sdp

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates